Thursday 25 May 2017

BIO VELOCITY SLEEPMATE

Assalamualaikum semua


Salam Ramadhan, semoga kita semua dapat beribadah sebaik dan sebanyak mungkin dibulan mulia ini. Sempena Ramadhan ni juga, Mufid nak tanya you all pernah dengar tak tentang BVSM(Bio Velocity Sleepmate). Mungkin ada antaranya pernah dengar & ramai yang tak pernah dengar. Its ok, sebab kalau tak pernah dengar lepas baca ni mesti you all tahu apa tu BVSM ni.



Apa kene mengena pulak BVSM ni dengan bulan Ramadhan? Sebenarnya takde la related sangat, cuma bila sebut Ramadhan semua nak extra energy kan. Yela tak makan tak minum sepanjang hari, tak salah kalau kita boleh tambah kecergasan kita kan. Kalau tak cukup energy nanti takut nak beribadah pon malas.




Tapi BVSM ni bukan untuk diguna waktu bulan puase je. Mufid saja je relate kan dengan bulan puase sebab kita dah masuk bulan mulia ni.



Dalam cycle kehidupan kita, kita lahir, umur meningkat & mati. Ni cycle yang biasa, yang kita tak boleh ubah. Apa yang kita boleh ubah ialah kesihatan kita. Ada yang makin tua makin banyak penyakit, tapi ada juga yang masih sihat bertenaga. Yang mana kita nak pilih? Tepuk dada, tanya diri sendiri la.




Semua orang kalau boleh nak skip yang bab sakit tu. So kat sini la datang nya produk BVSM ni. BVSM ni direka untuk melewatkan proses penuaan dan meningkatkan tahap kesihatan kita dengan cara menguatkan immune system, melacarkan peredaran darah, dan meningkatkan tenaga & aura positif dalam badan.





Macam mana? Ada guna elektrik ke? Haa, mesti la tak guna elektrik. Bahaya nanti tak pasal kene renjatan pulak. Habis tu mana datang energy tu semua? Haaa, sebenarnya BVSM ni dihasilkan dari kain bermutu tinggi yang diimport dari Germany. Material ni anti habuk dan bakteria dan mestilah tahan lasak & tak mudah koyak.




Habis tu dari mana datang energy? Energy BVSM ni datang dari Matahari dhuha. Kenapa dhuha? Masa sekolah dulu pon dah belajarkan, matahari pagi bagus untuk kesihatan. Ala-ala cerita Mohabbatien (betul ke eja ni), amitabachan bangun pagi-pagi tunggu matahari terbit. Sebenarnya dia tahu matahari pagi ni bagus. Kalau kita tak kena matahari, keluar subuh balik maghrib mau layu je rasa badan tu kan.



Kajian tentang tenaga matahari dhuha ni dah dibuat oleh korea sejak 30 dulu lagi. Apa yang saintis ni buat? Simpan tenaga matahari dhuha ni. Hebatkan. Macam mana nak simpan tu? Kalau you all terrer fizik mesti you all tahu garam adalah medium yang baik untuk simpan tenaga. Garam yang dah stabil akan dicairkan dan disembur ke dalam BVSM ni dengan sekata. Bila kita guna BVSM ni, tenaga tu akan transfer ke kita la. You all boleh cari kat youtube video DEMO BIO VELOCITY SLEEPMATE ni. 



So can you imagine bila kita tidur atas BVSM ni 5-8 jam sehari, banyak mana energy yang you all boleh recharge. Bila bangun tidur, badan jadi fresh, hilang dah semua aura negatif & digantikan dengan aura positif. Best kan, kita tidur je pon bukan buat apa, tapi bangun tidur rasa macam baru balik bercuti gitu๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰. Ni semua dah terbukti tau, buka suka-suka, bukan scam & bukan tipu. Penat saintis ni buat kajian bertahun-tahun. 













So jom kita sama-sama jaga kesihatan kita. InsyaAllah kesihatan dan kecergasan diri akan bertambah baik. Tidur pon lebih berkualiti. So boleh contact Mufid ye kalau nak tahu detail or berminat nak beli. 


Whatsapp : +6017-6161587

Facebook : Mufidah Md Husin
Instagram : Mufidahhusin
E-mail : mufidadzam@gmail.com


No comments:

Post a Comment