Monday 8 May 2017

Berpantang dengan Premium Beautiful

Assalamualaikum

Mufid nak cerita sikit pengalaman berpantang. Dalam tempoh berpantang biasanya orang lebih menjaga bab-bab makan. Apa yang boleh makan, apa yang tak boleh makan, kalau tak nak sembelit makan apa, ehhh macam-macam la tentang makan. Selain makan, yang turut dititik beratkan ialah tentang berurut dan berbengkung. Paling basic orang akan berurut at least 3 kali. Berurut ni tak jadi masalah sebab kita panggil tukang urut, kita serah badan je. Pandai la tukang urut tu nak buat apa, tak kisah la bersalin normal or czer.

Tapi yang bab berbengkung ni adoooiiii la, ada yang mengelat. Tak kisah la bengkung apa pon yang you all guna, please jangan mengelat. Kalau taknak perut tu tak mengempis, please pakai bengkung secara konsisten. Kalau rasa susah nak berikat-ikat bengkung tu,Mufid suggest you all guna je Premium Beautiful korset. JIMAT, sebab lepas berpantang pon boleh pakai lagi. So badan you all senang nak mengecil dan maintain. Lemak-lemak pon terletak di tempat yang sepatutnya. Taknak lah nanti ada orang tanya, ehh pregnant lagi ke, bile due? SENTAP!!

Tak susah pon nak pakai Premium Beautiful ni dan selesa sangat. Badan cepat dapat shape dan kesihatan dalaman pon dapat.

So contact Mufid ye, kita boleh cerita lebih detail tentang Premium Beautiful ni.

Whatsapp :017-6161587
Facebook : Mufidah Md Husin
Instagram : Mufidahhusin

Yang dekat-dekat area Damansara, Kuala Lumpur dan kawasan yang berdekatan jom kita minum-minum. Boleh try fitting ni for free๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š. Raya ni boleh la pakai peplum๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„.



                                                         



No comments:

Post a Comment