Tuesday 4 October 2016

My First Dating with Premium Beautiful

Assalammualaikum..




Mesti ramai yang tahu tentang korset Premium Beautiful kan? Honestly, sebelum ni Mufid tak pernah dengar dan tak pernah ambil kisah tentang korset Premium Beautiful ni. Tapi selepas jumpa kawan lama and she introduced Premium Beautiful corset ni kat Mufid, rasa macam interested nak tahu lebih. For now, because i'm pregnant produk yang sesuai ialah short brassiere. After giving birth nanti, Mufid akan try produk Premium Beautiful yang lain pula.



Dulu Mufid tak pernah terfikir nak pakai korset dan tak pernah fikir korset tu penting pon. Buat apa nak spend duit banyak-banyak just for corset. At that time, it doesn't make sense to me. But now, bila dah kahwin dan pregnant, Mufid realise something. Kalau bukan kita sendiri yang jaga diri kita, siapa lagi yang nak jaga kan. Maklum la, bile pregnant badan memang akan mengembang dan susah dah nak maintain macam zaman anak dara. So, as a women yang memang semula jadi nak sentiasa kelihatan cantik kita kena take action. 

Now bila dah tahu ape itu korset Premium Beautiful, Mufid faham kenapa orang sanggup spend duit untuk beli korset Premium Beautiful. Mungkin pada sesetengah orang harga korset Premium Beautiful ni agak mahal. Tapi sebenarnya dengan kualiti dan jaminan yang diberikan, harga korset Premium Beautiful ni sebenarnya memang berbaloi-baloi. Mana ada orang nak bagi life time warranty kan. Tapi untuk korset Premium Beautiful ni, kalau rosak kita boleh hantar untuk di betul kan secara percuma. So memang berbaloi kan. Beli sekali bole pakai sampai bila-bila. 

It is never too late to start, right? Bentuk badan setiap orang tak sama, tapi semua wanita memang inginkan badan yang cantik, betul tak? Ade orang yang suka dan ada masa untuk bersenam. Tapi most of us, tak berapa rajin dan tak ada masa untuk bersenam. Jadi macam mana nak dapatkan badan yang cantik dengan cara yang paling murah, tiada risiko, berkesan dan serta merta? Haaa, solution yang terbaik mestilah dengan korset Premium Beautiful. Nanti dalam next entry Mufid cerita secara detail ape itu korset Premium Beautiful ye. But for now, pada sesiapa yang interested untuk dapat kan korset Premium Beautiful ni boleh whatsapp/sms Mufid ye. 

See you all in next entry.

mufidhusin
www.mufidhusin.blogspot.com
whatsapp/sms: +60176161587
Email: mufidadzam@gmail.com

No comments:

Post a Comment