Monday 17 October 2016

Min Kaffe & Garlic Tablets

Assalammualaikum semua..


Dalam post kali ni Mufid nak cerita sikit tentang produk yang laku keras ni. Dah viral dah pon. Mesti ramai yang pernah dengar tentang mineral coffee kan, or nama baru nya sekarang Min Kaffe. Ramai yang dah start consume kopi ni sebab tahu khasiat nya. Ade jugak yang macam takut-takut nak try. Yela, bile kita dah lama dengan sesuatu product, kita akan jadi loyal consumer. So ada kala agak susah untuk kita bertukar ke produk lain kan. Takut tak kena dengan selera. 

Budaya minum kopi ni memang dah jadi kebiasaan, dan banyak jenis kopi dan caffe yang menjual pelbagai jenis kopi. Nak yang mahal, murah, berperisa, you name it smua ada. Tapi ape kesan yang kita dapat dari habit minum kopi ni? Kepuasan? Gaya? Sihat? But believe me, you should try MIN KAFFE ni, tak rugi pon. Bila dh try baru kita tahu kan, macam mana rasa nya and ape perubahan dan khasiat yang kita dapat. Kalau tak cuba, ermmm sampai bila pon dok dengar je la tentang kebaikan Min Kaffe ni dari mulut orang lain.

Apa Min Kaffe ni? Well, Min Kaffe adalah produk minuman yang menggabungkan dua ramuan utama iaitu kopi dan garam buluh. Gabungan kedua-dua bahan ini lah yang menjadi kan Min Kaffe berbeza dengan kopi-kopi lain yang ada di pasaran.

Min Kaffe ni menggunakan biji kopi jenis Robusta yang berkualiti tinggi diimport dari Vietnam. Vietnam adalah pengeluar terbesar dunia kopi Robusta dan kedua terbesar selepas Brazil pengeluar kopi dunia. As you know, ade banyak jenis biji kopi kat dunia ni kan. So, Kopi Robusta adalah diantara beberapa jenis kopi terkenal seperti kopi Arabica dan Liberica. Kenapa Kopi Robusta? Ramai yang gemar kan kopi Robusta ni sebab aromanya yang lebih harum dan rasanya yang lebih pekat.
Selain itu, kopi Robusta mengandungi sejenis protein dipanggil 'chlorogenic acid' yang bersifat anti-obesiti dan dapat mengurangkan penyerapan gula dalam darah. Kopi Robusta juga mengandungi kandungan kafein yang sudah pastinya ia akan memberi tenaga dan kecergasan mental yang maksimum untuk memulakan hari anda.
Satu lagi bahan ialah Garam Buluh. Ramuan kedua ni la yang menjadi rahsia kebaikan Min Kaffe ini. Garam Buluh Hai-O yang diimport oleh Syarikat KAEAM Trading dari Korea Selatan sangat popular dengan keaslian dan kandungan khasiat yang tinggi. Garam Buluh ini sebenarnya sudah lama dimakan oleh masyarakat Korea sejak 1300 tahun dahulu sebagai ramuan dalam perubatan purba.Cara pembuatan Garam Buluh adalah 100% organik dan bebas daripada sebarang bahan kimia dan logam berbahaya. Ia juga sumber bagi magnesium. Apa fungsi magnesium ni? ia dapat bantu menggalakkan penyerapan dan pengekalan kalsium untuk badan kita.
So, bila bahan-bahan terbaik yang digunakan, maka khasiat nya pasti banyak kan. Dan satu lagi, Min Kaffe  ni takde gula ye, ia juga tidak mengandungi kolesterol dan bahan pengawet. 
Apa khasiat Min Kaffe ni? Banyakkkk... antaranya:-melegakan stress-sesuai untuk diet, sebab Min Kaffe ni membekal kan tenaga dan membuat kan perut berasa kenyang dalam tempoh beberapa jam. So kurang la nafsu makan dan rasa lapar you all.-sesuai untuk orang yang ada darah tinggi dan kencing manis-membantu menaikkan bacaan HB darah untuk ibu-ibu yang mengandung tu, kalau HB rendah try consume Min Kaffe ni ye-membantu mengurangkan masalah migrain-yang paling best, bila you all ambil Min Kaffe ni dengan Garlic Tablet, boleh membantu mengurangkan masalah PJK (perut jauh ke depan)-membantu melawas kan -membantu mengeluarkan angin dalam badandan macam-macam lagi lah..
Senang cerita, apa kata you all cuba sendiri gabungan Min Kaffe dengan garlic ni. Rasa sendiri perubahan nya. 
These are a few feedbacks and testimoni custumer Min Kaffe and garlic tablet ni. Memang telah terbukti khasiat nya. 

 


So apa tunggu lagi, dapatkan segera Min Kaffe dan garlic tablet ni. You all boleh contact Mufid:

Whatsapp/call/sms: +6017-6161587
www.mufidhusin.blogspot.com
Facebook: Mufidah Md Husin
E-mail: mufidadzam@gmail.com

Sesiapa yang berada di area Kuala Lumpur, Damansara, Shah Alam, Sungai Buloh, Kepong dan area yang berdekatan, Mufid boleh COD je. Yang jauh-jauh tu pon jangan risau, Mufid boleh poskan ke alamat you all. Postage fee untuk MinKaffe Kopi Garam Buluh sekotak ialah

RM6 (SM) / RM10 (SS)

Pssstt, kalau ade yang berminat nak menjual pon boleh contact Mufid tau. Banyak advantages yang you all boleh dapat kalau jadi agent yang sah. 

SO, CONTACT MUFID SEGERA TAU....







No comments:

Post a Comment